vrijdag 3 mei 2013

Sleutelhanger en Poncho

Beste volgers, bedankt voor jullie lieve reacties! 
Er zijn weer een paar creaties klaar,
om te laten zien.
Jullie blogs met al het moois, volg ik ook graag, maar 
ik laat even weinig van me horen vanwege andere
drukte, sorry daarvoor!
We gaan namelijk de keuken uitbouwen en dan komen 
er even andere dingen op je af, regelen, uitzoeken, enz.

 Dit uiltje heb ik gehaakt als sleutelhanger voor aan
de sleutel van mijn fiets.
Aan het sleutelrek hangen 4 dezelfde fietssleutels, 
verwarrend.
 Nu is het wel handig, dat ik de mijne er zo
tussen uit vis.



Ja, ja.... de bloemen poncho is eindelijk af!
Het zijn 48 bloemen, die ondertussen aan elkaar
worden gehaakt.
Maar dan, het ergste, wat een draadjes om weg te 
werken. Daar ben ik een avond heel zoet mee geweest.

Fijn weekend en geniet van het mooie weer,
Groet, Monique


12 opmerkingen:

  1. Super!! Wat voor garen heb je gebruikt?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is de poncho prachtig geworden. Lekkere vrolijke kleuren.
    Ga je nog eens granny-bloemen haken. Bezoek dan Wiekes blog (http://wiekevankeulen.blogspot.nl/2013/01/gehaakte-bloemen.html). Zij laat in een tutorial zien hoe je de draadjes gelijk wegwerkt tijdens het haken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik word helemaal blij van jouw uiltjes. Ik ben zo gek op deze haakcreaties. En de poncho is prachtig van kleur. Wat een werk zeg. Zal wel goed dienst doen, deE tijd is het lekker dragen.

    Groetjes saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke sleutel hanger en een fleurige poncho
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk uiltje en mooie poncho heb je gemaakt. Lekker fleurig!
    Succes met de verbouwing :)

    Prettige weekend,
    groetjes Herriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Owww je uiltjes leuk!!!!
    Enne je poncho helemaal WOW!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldige poncho, love de neonkleurtjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die poncho is echt gaaf zeg! Hele hippe kleuren voor een hippe meid, die zal zeker de blits gaan maken! En uiltjes zijn natuurlijk altijd leuk, deze is heel grappig met die grote pluimen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, wat een fantastische poncho. Echte mode kleurtjes van deze tijd.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ach, soms ben je even druk met andere dingen. Wauw, die poncho is prachtig en uiltjes zijn altijd leuk! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattig uiltje!

    Liefs

    Leinz Creations
    http://www.leinzcreations.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.